Helgen förresten

I helgen, förresten, jobbade jag. Som ni säkert vet vid det här laget kommer det alltid något orginal och handlar. Bland annat en man som hade femhundralappen i munnen innan han gav den till mig. Jag fick hans dreggel på handen. En annan man hade kolsvarta solglasögon på sig och såg inte displayen på kortmaskinen. Detta gjorde att hans dotter fick trycka in koden.

Skrik- och gapkärringen med sin beiga, krokiga tysta kompis var också där. Hon sade, gapade, inte så mycket den här gången dock, utan lassade bara upp alla kakor och drickor och allt godis på bandet, sade något om påsar, betalade och gick.

En högst icke önskvärd man var också och handlade i min kassa. Tror fan att han väljer min kassa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback