En rundaktig student (...snart två)

Jag har redan tröstätit fem After Eight, ett gäng saltpastiller och ett fjärdedels paket med ostbollar. Detta är för deprimerande. Dessutom är mina pengar slut.

Igår när jag skulle gå och inhandla något att dricka på morgonen släpade jag alla mina saker till en stol och la dem i en oorganiserad hög på den. Sedan knödde jag mig genom djungeln av stolar och bord tills jag kunde svänga helt om och ta mig an kön. En sur min från en student med runt utseende fick mig att undra vad han hade för problem med livet, men det var inget jag fördjupade mig i ytterligare.

När jag gått tillbaks och satt mig med dem andra (och gett upp det milslånga köandet) kommet den runda studenten fram till mig. Uppenbarligen var det jag som var hans problem med livet.

- Excuse me.. but when you push someones table I expect you to say you're sorry.

Jaha.. tänkte jag och var ytterst förvirrad. Jag sa att jag var ledsen och att jag inte märkte det, men han ville ha en ursäkt ändå (igen). Jag fattade ingenting och sedan gick han. Han fick mig att känna mig som en idiot. Han var en idiot.

Åter till tentan.

Ps. Min pojkvän fick så tråkigt när jag sitter och.. "skriver på tentan" att han just i detta nu städar mitt badrum. Är jag en dålig flickvän? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback