I like fish >O

I förrgår natt drömde jag om en person som hade ett jättestort fiskstim runtomkring sig. Inatt drömde jag att ett jättestort akvarium på andra våningen av ett stort hus gick sönder och alla fiskar ramlade ner i havet. En överdimentionerad djävulsrocka slog i en betongkant och började darra/vibrera på ett obehagligt sätt innan den i slow motion studsade ner i vattnet.

I like fish. Like I fish?

Till Anonym: Jag givar the poor guy a break.. ibland. Jag ironiserade mest över situationen. Han är till och med för snäll mot mig ibland eftersom jag kan vara en riktig surjävel. ..vilket kan skina igenom här på bloggen ibland. Fast å andra sidan är det ganska trevligt att vara en surjävel ibland. Då nöjer man sig inte med allt.

Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback