Snöbollsfred

Igår dammade jag hela mitt vardagsrum. Det är ganska litet, men det tog ändå lite mer än tre timmar. När jag dammar vill jag damma överallt. Annars känns det inte som att det är dammat. Idag skall jag ta sovrummet. Hellre det än att hitta på en frågeställning som inte är bra..

Igår gick jag och världens starkaste ut på en kvällspromenad. Som vädret såg ut var det självklart oundvikligt med ett snöbollskrig. Eftersom jag är the shit of snöbollskrig vann jag ända tills min oduglige motståndare förökte mula mig. Detta ledde nämligen till att han (av misstag) rev mig på kinden och jag blev förbannad som f*n. Nu har han världens sämsta samvete varje gång han ser mig i ansiktet eftersom det är ett rött märke där han rev mig. Det kan bli besvärligt för honom att förklara för mormor på söndag. ("Jo, jag skulle mula ert barnbarn men så...") Ibland är det gott att leva..


Auf Wiedersehen


Ps. Missa inte The Hills ikväll; Stefanie kanske väljer Lauren istället för Heidi och (sin bror) Spencer (som förövrigt är en idiot) som just blivit ihop igen efter att Heidi valde Spencer över karriären. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Give the poor guy a break.. Han är ju oftast snäll.

2009-03-13 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback