En bättre och lyckligare värld und associationes

När jag är klar med den där recentionen.. då lever jag i En bättre och lyckligare värld. Medan jag håller på med den är det, det inte. Något paradoxalt. (Avhandlingen heter En bättre och lyckligare värld. Det hade varit en bättre och lyckligare värld utan En bättre och lyckligare värld. For fucking fucks fucking sake.)

Tittar på den där söta bakteriearmén på reklamen. De är nästan lika söta som jag.

På min sekretär står det nu en stor kopp kallt kaffe från klockan tre och en stor kopp kallt med jordgubbsté från halv åtta. Varvar dem med lite bloggande och sneglande på reklamen. Idag zappar man inte mellan program utan mellan/från reklam. 
 
Are we human? ...or are we dancer? Är det det mest störande i världen eller är det det faktum att vissa människor går runt och säger äppelträd, äppelmos etc. istället för äppleträd och äpplemos etc.? ...det kan man fråga sig. Jag tror det skall vara min frågeställning på nästa tenta.

Något annat som är oförklarligt är att jag inte kan stava till recension. ...nu kan jag det, men annars skriver jag för det mesta recention. Med T alltså. För er som inte lade märke till det. Se på första raden...

Jorgubbsteét börjar ta slut. Vad skall jag göra?

(Förslagen på frågeställningar verkar vara en osinlig ström...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback