Ett ögonblick just nu

Så har man kommit hem från London för tre dagar sen, och vad händer i övermorgon? Jag skall till Island. Det är nästan så att man har blivit en globetrotter light. (Reseskildring av londonresan följer...) När man har två resor så tätt inpå varandra måste man packa om väskan. Jag kommer inte att packa om den förrän sent imorgon kväll ändå.

Förövrigt vill jag bara tillägna min klassföreståndare Annette min tillgivna hyllning. Vi är många som saknar henne, men det struntar väl du som eventuellt läser i och då vet du inte vad du gör.

Nej, då vet du inte vad du gör.

Jag sitter i vardagsrummet med neddragna persienner, det är hemskt att ha neddragna persienner mitt på dagen. Det är hemskt att ha neddragna persienner i vardagsrummet. Usch, vad hemskt.

Så spelas "Du får mig" av Lars Winnerbäck upp i iTunes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback