Ensam kväll med bloggande, lycklig film och pingvinpastiller

Det började regna idag precis när jag gick av tåget, ett lugnt regn. Dem gillar jag också.

Kaffebryggaren klickade, kaffet är klart. Idag tänker jag titta på film igen, fast själv och utan naturgodis och pizza. En ensam kväll med lite bloggande, lycklig film och pingvinpastiller (ni vet de där salta goda man inte kan äta så många av innan man tröttnar). Filmvalet står mellan Under Toscanas Sol och Notting Hill, lyckliga, smått romantiska filmer med en aning humor - sånt man behöver ibland.

Jag börjar bli hungrig. Undrar om det finns något i frysen? Hmm, tänker jag och äter ännu en tysk citronpastill som vid överdriven konsumtion kan ha en laxerande effekt, det är bäst jag kollar efter.

Kommentarer
Postat av: Hewgo

Notting Hill måste ju vinna det valet.
"I'm just a girl standing in front of a boy, asking him to love her"
finns ju inget mer klichée än det ju ^^
wonderful


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback