Teknikens aldrig svikande djävulskap

Jag äger en laptop. Denna köpte jag i vintras omkring årsskiftet och hittils har den gått sönder två gånger. det vill säga så allvaligt att jag varit tvungen att skicka in den på lagning. Nu har den blivit likadan igen.

En liten parantes är att min mobiltelefon, som jag också införskaffade i vintras, också har skickats iväg för lagning två gånger, varav en gång jag fick en ny. Omges jag av ett elektriskt fält innehållande virus och damm som förstör alla mer avancerade tekniska prylar jag kommer i närheten av?

Jag måste säga att jag blir lite irriterad, och jag skulle vilja drista mig att tro att alla som känner mig vet vad det innebär. Jag börjar känna mig uppgiven. Kan inte saker och ting bara fungera? Är det så väldigt roligt att krångla?

Tydligen.

(Precis när jag skrivit klart tittade jag på aktivitetshanteraren och allt var som det brukar. Man upphör aldrig att häpnas ...verkar det som).

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du, då ska vi inte snacka om min dator... den tycker att det är lämpligt att stänga av sig själv i tid och i otid. Kan inte säga hur många svordomsramsor jag har dragit för mig själv varje gång arbete går förlorat... haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback