Min cykel...

Min cykel är stulen. Satans förbannade jävla cykeltjuvsidiot. Igår hade jag tagit bussen till jobbet för att jag skulle kunna cykla hem cykeln. Precis när jag skall säga detta till Ulla som tittade på mig när jag kom gåendes från busshållsplatsen upptäcker jag att den inte står där jag lämnade den och stannar mitt i ordet cykel. Jag letar och frågar alla som jobbade, men ingen visste någonting.

Kan folk inte skaffa sig bättre saker att hålla på med än att förstöra för andra? Nej uppenbarligen inte. Jag var så förbannad hela morgonen att tårarna rann. Det räcker med att det kostar 25 spänn en väg att åka buss i den här idiotiska stan (det är ju billigare att köra bil)!

Eftersom mitt jobb ligger precis utanför ett villaområde tror jag att det är något gäng understimulerade svennssonungedjävlar som har stulit min cykel. Såna som grillar och är käcka med sina föräldrar hemma men förvandlas till odrägliga idioter när de är med kompisar.

De kan plocka isär den och stoppa upp bitarna på en plats där solen inte får in sina strålar! Anser jag.

Och det är för närvarande allt jag har att säga om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var väl därför de snodde den kan tänka. demontera och komplettera.

2008-07-31 @ 12:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback