Lista på livets små djävligheter idag

  • Har inga kläder för att jag skjutit upp tvättningen i en och en halv vecka. Går omkring och luktar unk i min ensamma, håriga singelhet. (Jag är så charmant).
  • Jag cyklade ned till stan för att inhandla mjölk och sköljmedel. Jag hade kjol. Det blåste. När jag svänger in på kungsgatan går det några trumdårar och medelålders tanter till vänster om mig. Jag hör bara ett gällt "Oooohohohohohohohohoooo" från tre tanter och inser hur min kjol i slow-motion har blåst upp tillräckligt för att jag skall exponera delar jag vanligtvis håller för mig själv när jag går på stan. Tantjävlar.
  • När jag handlat klart  sköljmedlet och mjölken ligger följande i cykelkorgen: 3 apelsiner, två chokladkakor (halva priset, så jag tog två), sköljmedel, ingefära, kanel, mjölk och pepparsalami.
  • Åt 3/4 av chokladen när jag såg på Ally McBeal "för jag var värd det (för satans jävla helvete)"
  • Min långlånga tenta raderades av min satans jävla förbannade ¤¤IO=*(6<)"~¨!"#¤%&8 pissdator. MEN(!): jag hade iallafall dubbelsparat. Allt försvann inte som när jag skulle skriva kunskapstentan och hållbarutvecklingtentan. (Då trodde jag att jag skulle dö).
  • Har fått ont i ryggen av allt dålig-stol-när-jag-skriver-tenta-sittande och ingen kan/vill ge mig massage i min unkiga svettighet.

Nu skall jag se på tv så jag förtvinar i hjärnan. Hejdå, dumma värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback