Gröt

Sitter framför datorn med gröten bredvid mig. (Jaa, det är dumt att äta vid datorn, blablabla). Efter fem års uppehåll är det gott med gröt igen. Eller det går i alla fall ner... Just idag varvar jag med cashewnötter (eller vad de där gröna med skal nu heter) och skall snart dricka kaffe.

Jag och Marie var ute och ägde världen i fredags. Det är något vi är väldigt bra på som vi skall göra om många gånger i sommar och resten av våra fria liv.

I går jobbade jag. Blev vid ett tillfälle behandlad som om jag vore efterbliven av en idiot som ville ha någon (jävla) sort cigaretter. Skulle ha bett henne att köra upp nästa kunds kratta (på en plats där  varken sol eller måne lyser) men det hade ju varit synd om den kunden som då varit tvungen att hämta en ny och på krattan som ju tillverkats av vår kära jords dyrbara resurser. Det var också en hel del kunder som såg roliga ut. Men sånt kan man ju inte hjälpa så det skriver jag inte om.

Förövrigt får man finnar om man äter så mycket ost jag gjort på senaste tiden. Får gå under jord tills de försvinner.

...and that is all I have to say about that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback