Bussäcklet II

Tack för att du hörde av dig till Västtrafik.

Vi beklagar händelsen den 9 maj då en busschaufför uppträdde otrevligt på buss 12.

Vi har pratat med ansvarig trafikchef på Uddevalla omnibus och han har nu gett föraren en utskällning efter noter och han lär inte göra om detta. Vi beklagar och ber om ursäkt för förarens dåliga omdöme.

För att kompensera dig för det inträffade bifogas en värdecheck på 100 kronor. Den kan användas....
blablabla och en massa dravel om hur tacksamma de var att jag hörde av mig.


Nästa gång jag får syn på bussäcklet kommer jag se arg ut. Och jag kommer vara arg på honom. Och fan att han skall skämmas som en stinkande insekt på nobelfesten.

Ja, jag är fortfarande arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback