Kommentarer av optimistiskt slag

Förlåt mig kära kommenterare: jag uppskattar att ni läser min blogg och det är väldigt roligt att få kommentarer, det förnekar jag icks.

Men de senaste kommentarerna (=skickade inom en tvåveckorsperiod) har varit av det mer optimistiska slaget, mer riktade mot min världssyn och inställning till livet än mot mitt/mina inlägg. Nedan finns dessa att läsa:

Lisa om Minne på en buss om morgonen

ha en bra kväll :)


 jenny om Ett par ord om världen

hoppas du haft en bra helg!


Anonym om Ett par ord om världen

ha en forsatt trevlig kväll! :)


Soha om Ett par ord om världen

Hoppas du får en trevlig kväll :)

HAR NÅGON SKAPAT EN 'OPTIMISM MOT PESSIMISTER -SEKT'???  Eller en positiv-energi-till-pessimister-välgörenhetsorganisation?? eller varför denna optimism från helt okända människor helt plötsligt?

Men tack för kommentarerna.

Tjingelingplingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback