Datorjävel.

Min dator har krashat. ..eller vad det heter. Det tar tio minuter för den att starta. Det är fantastiskt att all teknik idag skall gå sönder trettio gånger i minuten. Konstigt nog fick min lilla puckade dator för sig att det skall fungera en liten stund att vara inne på internet. För tillfället är den inte segare än vanligt, men så fort det kommer upp ett ljud så går det för långsamt för datorn att få fram ljudet så det låter som ett nittiotalssciencefictionljud. På något sätt uppdelat. Idiotiskt är det i alla fall.

Det värsta av alltihop är att jag inte vet hur man installerar om den själv. Jag måste ringa någon som kan. Jag vill kunna själv!

Måtte djävulen ta alla idiotiska datorer!

Kommentarer
Postat av: M

Haha, ring Scout-Emil så kommer han, alltid redo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback