Ett förövrigtinlägg

Jag var och tittade till mitt slott i söndags, en rapport kommer imorgon dag.

Det känns som om mina inälvor inte riktigt vet var de skall ta sig till eller göra av sig själva. Dessutom är jag kaffeyr och måste skriva en massa arbete, nej inte överdrivet kul. På torsdag är det någorlunda slut det här. Min påskhelg kommer att spenderas på ett ytterligt nyttigt sätt ute i Kjelldal i kassan på ÖoB. Kom gärna och hälsa på mig, för det brukar inte vara ett överdrivet för intellektet stimulerande arbete, därmed inte sagt att jag inte tycker det är roligt. ..i och för sig det är inte särskilt roligt, men nyttigt och bra.

Nu känner jag att jag borde plugga lite. Jag tror jag skall göra det. Det är ju så roligt. Jag tror jag ringer någon först. För att samla livskraft.

Auf wiederschreiben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback