När inga bussar för dig hem

Det går inga bussar på helgen, jobbar man ute i Kjelldal / Herrestad (jag tänker inte säga vart) sitter man fast i minst fyrtio minuter om man vill hem efter man slutat.

Klockorna tickar i otakt, det måste bero på tidsskillnaden. Jag bor nog mitt på en tidsgräns. På ena sidan är det idag, på den andra imorgon. Eller så är det igår på den ena sidan, och idag på den andra. Om jag står på mitten av tidslinjen, då är det igår på ena sidan, och imorgon på den andra. Det är inte märkligt.

Jag spottade just ut tandkrämsskummet ner i en kopp med te från imorse i. Lukten av mint blandas med tortillachips med ostsmak. Det var en mysig sunkdeprimerad bild av nuet..

Jag kan inte skriva sammanhängande.

Bless bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback