Några förslag

På min statistiksida ser tre besökare ut som en Mount Everest -hög megavåg och jag har funderat på vad det kan vara som gör att ingen läser min blogg. Här har jag några förslag:

1. Jag klagar över att ingen läser min blogg i varje inlägg.
2. Jag har för dålig omväxling på inläggen.
3. Jag skriver inte om mode eller annat som kan intressera folk. Jag bara skriver sånt jag skriver.
4. Jag skriver inte tillräckligt bra.
5. Jag anstränger mig inte att läsa andras bloggar och kommentera dem så att de blir glada heller, därför är förmodligen inte jag värd varken läsare eller kommentarer.
6. Eftersom jag knappt skrvit någonting alls på hela sommaren tror folk att jag dödat min blogg och struntar i den.
7. Jag har för dålig omväxling.

Det var några i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tjejen, ryck upp dig! Klart att folk läser.

2007-08-31 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback