Is it snowing in space?

Av en utgrundlig anledning är jag yr i huvudet. Jag sitter och gungar framför datorn ...eller min hjärna gungar, inte jag. Nu är det tunga regndroppar som faller på marken. Fast de faller inte, de öser och de gör alla blöta där ute, alla utom mig, fast jag är inne så det är ju därför, men det är ändå skönt med regn. Det brukar jag säga. Det är skönt med regn.

Jag måste skaffa böckerna till kursen innan jag blir avrättad i mina tankar.. Men var finns de? Biblioteket stänger klockan två idag. Jag får gå dit sedan och se efter.

Idag är det en sådan där dag där man måste göra en massa småsaker. Som att köpa gardiner fast man inte har råd till exempel. ...eller titta på andras projektarbeten från kursen. Nu skall jag skaka en matta. Det är min favoritsysselsättning.

Is it snowing in space? Jag har blivit beroende av Ryan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback