Ett urval av citat från dagen som gått.

"Var finns batterierna?"

(Pip, pip, pip.)

(Piiiiiiiiiiip.) "Vill den inte?"

"Jaså, det var gratis?"

"Finns det någon toa här?"

"Går det att dra kortet nu?"

"Det var värst vad rörigt det är, jag hittade ingenting."

Vill du gå på lunch? Ja.

"Växla?"

(Pippipipipipipipipipipipipipipipipipipipipipipipipipip.)

"Proziit"

"Var har ni skohyllorna? Jag har gått runt här och letat men jag kan inte hitta dem."

"Kan jag dra nu?"

"Vad kostar den här?"

(Piiiip.)

"Kan du säga mig vart toan är?"

(Pip, pip.)

"Kan du växla den här åt mig?"

"Är det slut på tidningarna?"

(Pip, pip, pip, pip, pip, piiiiiiiip.)

"Hör du det där pipet när du ska somna på kvällen?"

"Vad skall jag trycka på nu?"

"Ursäkta kan jag får växla den här till en vagnpeng?"

"Vad lång tid det tar."

(Pip, pip, piiip.)

"Det är fem regnjackor där"

"..och femton burkar med krossade tomater"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback