Ett ickehållsrikt inlägg i kall sommarvärme

Läsarsiffrorna har återigen gått ner. Nu är det sommar och jag skriver inte så mycket ändå, så det är väl inte så konstigt. Jag har inte läst någon annans blogg på tre hundra år heller ...vilket påminner mig om en sak. Jag skall kolla på skrivmaskin.blogg.se. Det har skett vissa reduceringar i redaktionen.

Inte bara reduceringar... hela bloggen är borta. Jaha.

I helgen har jag varit på landet, det har varit skönt. Jag har läst ut en bok, en br bok, nämligen I Drottningens Tjänst av Philippa Gregory. Mycket intressant om man gillar engelsk 1500-tals historia.

Jag skall upp till mamma och skall packa väskan och sedan cykla upp. Måste ta cykeln till jobbet då jag ju inte har körkort och tänker bli smal. ("Känd och smal! Känd och smal!") Kanske inte smal, men mindre inte smal kanske. jävla utseendefixering.

Denna sommar skall jag förbereda mig på att eventuellt behöva flytta upp i Värmland. Jag vill inte flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback