Maia Hirasawa har söta läppar

Allsång på skansen, det är sommar det. Maia Hirasawa har gått mig helt förbi, men det kanske kan bero på att jag aldrig lyssnar på radio och om jag av en händlese skulle göra det så är det p2 som gäller. Klassisk, sofistikerad musik. Hur som helst så var hon jättesöt och läpparna var så smala som bladstjälkar och hon hade skrattgropar.

Den klassiska tisdagskvällen om sommaren: Allsång och Midsomer. Morden i midsomer börjar bli tradigt nu. 1. Alla i byn är över 50? 2. Alla i byn (utom Barnaby) har dött tre gånger om.

Sen skulle jag bara vilja tillägga att jag färdigställt min andra sonett. Inte bra, men rytmmässigt så - visst. Den håller. Man måste ju öva sig först.

Övning ger färdighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback