Halva dagen

En halv dag har gått och jag har inte gjort någonting. När man inte är i skolan går tiden så långsamt att man inte uppfattar att den glider iväg. Då inser man när tiden gått att man borde ha gjort något, men den är redan borta. Man blir trött av att inte göra någonting, och det är väldigt tråkigt. En glad överraskning hade inte varit fel. Kan inte någon komma hit med en stor påse sockriga geléhjärtan? Inte för att det är gott, kanske lite, men bara för att jag skulle bli glad.

Någon kan komma hit med en ny bra film som jag inte sett, och vi kan se på den och äta sockriga geléhjärtan och bli delar av den ända till eftertexterna börjar rulla. I alla fall jag har svårt att känna att jag skulle kunna bli en del av dem.

Nu lyssnar jag på Sagan om Ringen -musiken och det är fint. Jag försöker skriva några meningslösa ord i denna blogg ifall någon läser den. eftersom jag inte har något vettigt att skriva skriver jag om mig själv och vad jag gör och har gjort idag. Totalt ointressant och fruktansvärt tråkigt att läsa om. Men man skall veta att allt inte är så väldigt roligt här i livet.

Jag har nyss ätit och det känns inte bra i magen när jag nu har magkatarr. Det liksom svider och bränner. Jag undrar om det går över någon gång... Snart skall jag gå ut med hunden igan och jag måste duscha sen för jag skall klippa mig ikväll. Om det blir fult sjukskriver jag mig tills det växt ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback