All I Want is You

Jag vet att jag inte är särskilt ren men jag har faktiskt ingen lust att duscha. Det kan väl få vara tillåtet att vara lite skiten ibland.

Jag har studentkläder. En fin klänning. Dock inga skor, men om man räknar med att jag från början räknade med att få gå helt naken i studenttåget så är det inte helt att man gråter om jag får gå barfota..

Projektarbetesredovisning.

Förövrigt så bråkar människor och länder och partiblock med varandra - inget intressant - allmänt sådant som händer varje dag. Om man bakade ihop den moderna tidens nyheter i en enda smet skulle det bara bli ett enda stor ingenting - och det hade varit mycket bättre. Om man läser någonting och sedan ett motnågonting då har man inte läst någonting och därmed slösat bort en massa tid (vilken förövrigt inte existerar), man har läst allt i onödan och det hade varit lika bra att hoppa över alltihop. Men sådant kan man inte veta i förväg så då är det lika bra att strunta i alla nyheter och tidningar helt och hållet.

Idag var det första maj och alla i hela världen ville ha kvar Uddevallas akutmottagning. Iallafall sextusen. ...och det är ju nästa hela världen.

Nej, jag vill inte se på nyheter eller läsa tidningar eller göra något som har med skolan att göra eller hålla mig ren eller sova eller någonting just nu.

Jag vill inte ens blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback