Dagen efter fredag

Imorse var det nära att jag sa till fåglarna att kvittra lite tystare, och jag blev nästan arg på en tant som cyklade genom norra kyrkogården på väg till stan. Några fluminfall. Jag skällde dock inte på tanten på något sätt utan blev svenskt och tyst arg. Just nu funderar jag på att duscha och fräscha till mig lite när jag nu jag var ute på krogen igår. Sophia kom inte, fyfyfy, vi blev besvikna, men life must go on ändå. Och ingen ville helt plötsligt dansa.

Om ni av en händelse tittar på klockslaget för publicering så kanske ni tycker att det är tidigt, men detta är inte tiden då jag gick upp, den tiden är sju. Nej, jag har inte så ont av bakfyllor och dylikt. Dock känner jag en tendens till dagenefterhuvudvärk nu i skrivandets stund.

Jag tror jag går och duschar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback