Denna underliga dag

Idag har det vart en i sanning underlig dag. Imorgon skall vi göra en banderoll på religionen. Till studenten.

Eftersom alla andra som skall ta studenten skriver om sin student kan ju jag också ägna ett inlägg till att skriva om kvalen jag går igenom inför min student. Egentligen ser jag fram emot studentveckan, det sägs att den skall vara något att minnas och väldigt rolig och det har jag gått på. Dyr dock. Men det kan man väl leva med.

Jag tycker inte om såna där sentimentala gråtsituationer, då gråter alltid jag. Jag grät till Monsters Inc. (Misse... Åååh, herregud...), jag grät till Lejonkungen..

Man är inte så stor när man tar studenten ändå.

Detta var mina kval, varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback