Emavi. (lat. =jag handlade)

Jag är inte helt hundra procent säker på den latinska rubriken, dock har jag en teori om att emo är samma verbtyp som amo vilket böjs på detta sätt.

Jag handlade alltså idag, en kjol och en tröja och jag måste göra reklam för en affär som skulle kunna råna mig på alla pengar jag får varje månad - Indiska. Jag kan gå in i den affären (det är den enda affären, jag avskyr annars att gå för länge i affärer) och plocka på mig grejer bara när jag är på genomfart.

Det är en salig röra på skrivbordet framför mig, saker ligger högt och lågt och jag trivs inte i det. Jag såg arvingarna när jag var och handlade idag, de var mina idoler när jag var liten. Den första skiva jag fick var en av dem. Idag är de femton år och fortfarande lika dåliga.

Jag vill göra något. Något lugnt. Se på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback