Negativt intellekt (alltså att det mindre än existerar)

Jag kom på att publiceringen av Virginia Woolfs självmordsbrev kan te sig lite underlig då det i värsta fall kan verka som att jag har självmordstankar vilket naturligtvis inte är fallet. Anledningen till att jag la ut det var att jag tycker att det är ett väldigt fint avskedsbrev. Ni som har sett den filmatiserade versionen av timmarna har hört det läsas upp för er av Nicole kidman (Fantastiskt, helt fantastiskt).

Jag såg just en bild på två härliga, intelligenta tjejer på aftonbladet.se vid namn Natasha och Dominique. det var det mest skrattretande jag har sett. Min hjärna förtvinar av detta negativa intellekt. Jag har inget emot att de är så fula, för det är det tyvärr tillåtet för dem att vara, men att de är så dumma... Jag vill nästan begå självmord i alla fall.

Som mamma säger: "Ful får man vara, hur (jävla) ful man bara vill, men dum det får man (fanimig) inte vara."

Kommentarer
Postat av: skägg

Ja, håller med helt och ful(l)t?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback