Påtorsdagätsdetärtsoppapålördaärdetfestmenfredagärändå dendagensomkännsbäst....

Det är dagen för den sista uppgiften som var klar i skolan. Hur tråkigt det än må låta så är jag överraskad över mina betyg och jag är hittills mer än nöjdnöjd. Men nog om det, ikväll är det kalas! Kalas med kultur!

Nu får jag sluta. Det är inte roligt att läsa glada bloggar, det är fjortisaktigt med glada bloggar. I alla fall har glada bloggar en tendens att bli fjortisaktiga, och det är en sorglig sanning. Topsy Kaiser låter ur mina svaga laptophögtalare, det är en låt av The Ark som inte är så väldigt känd och den är bra och jag älskar den. Det enda som är fel är högtalarna som inte vill ge låten den svåruppnådda rättvisa jag kräver att den skall få.

Nu har jag varit sunkig ett tag och jag tror att jag skall söka efter kläder till ikväll. Kläder är något som det råder brist på här hos mig. Jag är kass på att ha ett stort lager med uppdaterade kläder. Oj, vad synd det är om mig, dagens i-landsproblem.

Skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback