Allt är vitt med svarta fläckar.

Drottningen har inte skrivit på ett tag. Ursäkta, kära publik och "villbli-medborgare". Nu är jag tillbaks, i alla fall för ett inlägg - man kan ju inte se in i framtiden som många vet. Sådant är farligt.

Jag är trött, helt tung i hela kroppen och mörkt är det och kallt och imorse snöade det och det var i och för sig jättemysigt och jag försökte fånga dem med munnen som jag alltid gör, men faktum kan inte frånkommas; den smälter snart och vad blir det av den? Grått slask. Usch.

Nu snöar det igen. Snart smälter det.

Allt är vitt med svarta fläckar.


Kommentarer
Postat av: Calle

hej var glad för snön... lär inte se nån förrän jag kommer hem när det nästan är jul. roligare med snö än att som här kunna gå runt i tshirt å frysa..

2007-11-16 @ 20:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback