Världens största kopp kaffe

Världens största kopp kaffe står just i detta nu brevid mig på skrivbordet (eller egentligen är det en sekretär) och ur laptophögtalarna spelar Rammstein, dock utan vidare tryck, då dessa högtalare inte har sådan kraft man kanske skulle önska (speciellt när det gäller den genre som Rammstein läggs i).

Skall snart fortsätta läsa alla understrykningar i Lärandets grogrund, fantastiskt tråkig bok, men ett måste om man går denna kurs (tydligen). Handlar bara om förskoleungar och såna skall jag inte ha (när jag blir stor).

Fönsret är öppet så syre skall kunna tillsättas i hjärnan så jag kan tänka, men det verkar som om det inte hjälper. Istället kommer den världens största koppen kaffe dit in och snurrar till allting. Men det kanske är bra för analysförmågan? Det börjar bli sådär tyst som jag skrev att det var i helgen, som plast och kallt.

Jädras exarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback