Jag pissar på particip

Kul att, när jag igår skulle surfa in på min lilla trevliga blogg de, det inte gick att logga in. Tydligen skall allt flyttas till någon ny sida. Hm.

Jag tänkte hur som helst bara skriva igår, eftersom jag "bröt ihop" sammanlagt tre gånger skriva att jag pissar på particip. Så, nu vet ni det. Dessutom kan jag se små svarta skuggor falla i ögonvrårna ibland, det ser ut som något landar på skrivbordet bredvid mig, men när jag tittar finns inget där. Det var ju lite konstigt tycker ni, och det tycker jag med. Det är nog bara spöken eller små ångestpartiklar (verbpartiklar kanske? Jag pissar på verbpartiklar också...).

Idag lärde jag mig vad lysrör hette från början när det kom i slutet av fyrtiotalet, men det tänker jag inte skriva här utan stoltsera med när jag träffar någon in real life och verka allmänbildad. Så det så.

För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback