Post Festum

Det är intressant hur första repliken efter att jag vaknat efter en utekväll alltid blir ett utdraget "fy faan". Egentligen är det inte alls intressant, men det var en smidig väg att få er läsare att ana att jag kanske var ute igr och att jag just vaknat och att klockan är 08:35. Jag kan aldrig sova länge på morgonen efter festkvällar.

Åldersnivån på uteställena här i stan när det är Club 18 har stadigt sjunkit neråt allteftersom jag blivit äldre. Det är bara halvnakna gymnasieundomar ute då, en sådan som jag var för ett år sedan, men som jag nu skall lära mig att undervisa. Hej å hå. Det känns lite konstigt när man tänker på det viset...

Nu sitter jag i alla fall här och funderar på om jag skall trycka på tv:n (som jag betalar licens för) och se om det går något Star Wars avsnitt på sexan eller om jag skall sätta igång ett par avsnitt av Vicar of Dibley. Jag tycker om henne, och jag förstår henne. Nästan helt ensam om att ha en hjärna större än ett fårs i en engelsk by.

Min huvudvärk känns som att ha en slags skiva som vill utvidga sig i hjärnan. Balanssinnet är inte helt hundra.

Adieu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback