Jävelskap

Eftersom det gick så smidigt att cykla till och från jobbet igår gick det extra dåligt idag. På väg till jobbet får jag en fluga i ögat och två kryp kraschar in i pannan på mig. När jag skall hem är det motvind av nästan stormstyrka och pissregn och nu är jag blöt och äcklig och orkar ingenting.

Jag köpte också en ny webcam, eftersom den som sitter i min dator är urkopplad av någon anledning och den är inbyggd så jag kan inte koppla in den så lätt. Men den nya webcamens installeringsprogram sa att min disc är ogiltig och det gick inte med några medel. Då tittade jag argt på min inbyggda cam och drog den i sidled hårt och så började den fungera. Men nu gick den sönder igen.


Jag hatar teknik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback