Jag har kommit på

Jag tänkte på något förut som jag tyckte var så bra, sen glömde jag bort det och nu när jag kom på vad det var kom jag på samma gång att jag inte tänkte skriva det här.

För en gångs skull hade jag medvind hem och jag fick inga kryp kraschade i huvudet. Jag har kommit på att tittar för mycket upp i himlen när jag cyklar, fast det är trevligast att titta åt det hållet, så jag gör det ändå, de som aldrig tittar uppåt missar allt. 

Jag har kommit på
att jag inte kan bränna några skivor för att mina musikfiler är i något format som inte programmen jag försökt bränna i accepterar. Skit. Jag har slösat bort sju brännskivor på det. Har bara elva kvar.

Jag har ätit Daim idag. Och Toblerone. Jag måste göra mig av med dessa förbannade godisar som dräller i kylskåpet! Och jag tänker inte äta upp dem. Jag får skicka iväg dem. Eller skänka dem till pingstkyrkans loppis. Eller lägga dem på jobbet. Eller ge dem till mamma. Eller min syster. Eller mata fåglarna med dem. Eller slänga dem (känns dumt att slänga). Eller kasta upp dem i rymden. JAg skulle kunna baka av dem.. fa*. Jag vill inte ha kvar dem.

Känner mig hur som helst fet som en kossa och ful som en gris och nu vet jag vad jag måste göra! Jag måste ut i luften!

Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback