Något gjort

Jag var hos mormor och åt middag och sen var jag och frossade räkor på stan. Nu sitter jag och försöker komponera ett sms. Försöker få inspiration från Coldplay och den melankoli de sjunger ut. (Tar en sur ahlgrensbil och känner hur mätt jag är av de monstruösa mängder räkor jag smockat i mig).


And I could write a song
A hundred miles long
Well, that's where I belong
And you belong with me

The streets you're walking on
A thousand houses long
Well, that's where I belong
And you belong with me

Oh what good is it to live
With nothing left to give
Forget but not forgive
Not loving all you see

Are the streets you're walking on
A thousand houses long
Well that's where I belong
And you belong with me
Not swallowed in the sea

You belong with me
Not swallowed in the sea
Yeah, you belong with me
Not swallowed in the sea


Jag vill bara gå och lägga mig. Det händer ju ingenting ändå. Så går det när man går ur sängen för sent. Då blir inget gjort. Inget som borde bli gjort blir gjort, men sånt som inte borde blir gjort blir gjort. Men då är i alla fall något gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback