Ofullständig dag

Jag sitter här och försöker reflektera över dagen som flyter förbi medan jag skriver. Idag tänkte jag dammsuga, dammtorka, gå ner och handla, hämta cykeln, lämna saker hos mamma och baka. Hittills har jag lagt lite saker i tvätten, bäddat, ätit middag och plockat undan saker som låg överallt.

Igår skulle jag skrivit ett långt inlägg, men då strejkade datorn och låste sig så det blev inget med det. Hoppas att en del är nödsparat.

Min tv står på. Trean har köpt något amerikanskt program som heter Crowned. En skönhetstävling. Vad som är intressant är att man inte ens behöver vara speciellt skön eller vacker över huvud taget och utröstningen är nog den mest sentimentala, löjliga skiten jag någonsin sett. Alla deltagare gråter när förlorarna lämnar scenen och när banden klipps låter det som ett svärd dras. Döda mig...

Ikväll händer det inget heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback