Reklam?

Vad är reklam? Det undrar jag numera. När jag kom hem från jobbet idag låg det nämligen något som hette "Sverigehäftet" eller liknande i min brevbox. Jaha? Är inte det reklam är jag en gammal ostronsoppa. Är folk dumma i huvudet?! Ja, det har jag ju i och för sig redan konstaterat i antalet föregående inlägg och jag står fast vid den åsikten (idag var det till exempel en kvinna som undrade om jag jobbade på varuhuset jag jobbar i när jag gick ned för gången i full, ful, ÖoB-utstyrsel. Vad svarar man då? Nej, jag gillar bara att se ut sådan här?). Om det står EJ REKLAM TACK med (jäävligt) tydliga bokstäver på boxen betyder det inte med undantag för den skräpigaste reklamen. Det betyder INGEN FUCKING JÄVLA FÖRBANNAD REKLAM. tack.

Nu är jag lite förargad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback