Dagsrapport

Nu har jag, genom expressens upplysande hemsida, fått reda på hur man gör för att få tyst på en stökig klass. Man skall strippa. Det var i alla fall vad en vikarie i England gjorde. Han hotade med att visa sina "manboobs" om inte eleverna höll tyst (bara det hade ju fått tyst på mig), men när de bara fortsatte att prata satte han sitt hot till verket. Ahn fick visst sparken.

Det är värst vad lite tid man har när man är ledig. Tror jag skall städa lite nu. Har tänkt göra det i tre dagar, men jag har helt enkelt haft annat för mig. Cyklat och.. handlat.. och... ja. Lagat mat. Frågan är vad som är bäst: stressad, men man gör massor på en dag eller: semester och vet inte vad som får tiden att gå så fort. Inget av dem kanske.

Kanske skall till Mårtens ikväll med Marie. Är tjugo där på fredagar och lördagar hela sommaren. Ojä. Skall nog höra med henne nu.

Och det var denna dagens intressanta händelserapport. Det finns inte så mycket att förarga sig över när man är ledig. Vänta bara tills jag börjat jobba.

Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback