En cykelkorg bland annat

Morfar står i mitt kök och sätter upp ett skåp ovanför fläkten (fläkten som han köpte till mig helt sporadiskt för att min kolfilterfläkt inte gick att göra om till en vanlig). Han har gjort väldigt mycket i min lägenhet. ...i själva verket hade min lägenhet varit skitful om inte morfar härjat runt med målarfärg och mammas skruvdragare. Jag grillade hos han och mormor förut med mamma och syrran. Korv med bröd är väldigt gott.

Förövrigt är telenors mobila bredband - fastpris skitdåligt - köp inte det. Antingen så måste jag fippla (=greja en massa) med det som en idiot och koppla ur och i sladdar och stänga av och på för att få igång skiten över huvud taget, eller så lägger det av när jag är mitt uppe i något spännande ute i cyberspace. Rene skiten! Dessutom, som kronan på djävulskapet, "roamar" jag till ett annat nät, vilket innebär att det kostar sjuttio spänn mer i månaden och med fakturaavgiften på det blir det nittio spänn extra.

Nu skall jag betala två roliga räkningar; el och tv-licens. Tur att jag får besök i kväll så jag inte går under av förargelse.

Jag köpte en cykelkorg idag. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback