Dagens i-landsproblem

Det är förvånansvärt tråkigt att ha semester när man väl har det. Helt plötsligt flyger tiden iväg trots att man knappt gör någonting. Det är som om tiden som går sväljs av en tjock dimma. Ni som sommarjobbar hela sommaren kanske tycker att detta verkart konstigt? Jag brukade också tycka det (av någon anledning börjar jag jobba två-tre veckor senare i år, kul - inte), men när jag nu väl har semester en hel månad förstår jag mig inte på det alls. Om jag varit långtidsarbetslös hade jag nog förgåtts.

Jag försöker läsa min bok, jag försöker se på film, jag försöker blogga, men allt verkar bara försvinna. Detta är nog dagens i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: ida



åh amanada, jag läser alltid din blogg, (nästan i varje fall) och jag tycker så mycket om det sättet du skriver på! jag själv bli inspirerad till att skriva.



kram ida

2008-06-23 @ 00:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback