¤#&¤%&)(=?)??/(&%¤#"!

Jag önskar att det vore över nu. Jag sitter och försöker skriva på tentan men det kryper i hela kroppen på mig. Jag vill bara sitta och läsa i Bridget Jones' Dagbok (Jag trodde alldrig jag skulle läsa den boken, den är i och för sig till kursen, men jag läser den frivilligt eftersom jag läser den tre veckor senare än vi skulle gjort) och glömma hur fckng jvla nervös jag är. En timme och nitton minuter kvar tills jag skall vara på uppvärmning. De flesta som läser detta har ingen aning om vad jag skriver om, men några kan ha det. Jag vet jvlgt väl vad jag skriver om.

Lavendeltét fungerar inte på sådan här våldsam nervositet. Det kan fungera på ångest, åtminstone lättare ångest, men detta rår det inte på. Det enda är att ta tjuren vid hornen, men den frbnnde jvla tjurjvln går ju långsammare än jag efter en jvlig dag. Fns jvla pissnervositet! Om en kvart går jag ut. Då är det en timme tills jag skall värma upp mig inför att ta tjuren vid hornen. När jag gjort det skall jag belöna mig själv med att tvätta. det är jag värd.

?)(/&%&%¤&?=(=(>><<>>>€><<</(/&?=)>>>)(/(&%%¤<<<<<</.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback