Resten av kvällen

Idag var jag på utflykt för mig själv till Botaniska Trädgården. Jag var och tittade på ett näsduksträd, det står i Bambulunden och blommar bara en vecka, sen faller blommorna av. Det var ett vackert träd, men jag trodde att blommorna skulle vara lite större och mer hängande. Hur som helst så var det vackert.

Mina grannar har fest. De spelar hög musik. Just nu känner jag mig så fruktansvärt ensam. Det låter ganska ynkligt att skriva det på sin blogg. Jag är väldigt trött också.

Nu stängde jag av min mobil. Kom på att jag kanske skall säga något till Vän först så nu slår jag på mobilen igen. Det blir nog ingen utgång för min del ikväll. Jag har inte råd heller. MItt hår som var så bra, med volym och lockar och allt. Helt av sig själv. Jaja.

Jag såg på 2 days in Paris:

And even if he wakes you up every day by sneezing right in your face, well you love his sneezes more than anyone else's kisses.

Det är nog säkrast att jag lägger mig nu.

Godnatt, dumma värld. Imorgon kommer jag inte göra något åt min trista tillvaro, bara låta den gå över. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback