Efterlängtad, lat person

Jag verkar mot alla odds ha varit efterlängtad. Tre kommentarer låg och väntade när jag kom in på översiktssidan. Det var mycket trevligt. Denna trevliga känsla gör att jag istället för att kritisera en avhandling sitter här och skriver några meningslösa ord som tack.

Anna skriver som följer: men så ska du inte skriva! Det är ju självklart så att skolan har tagit upp all din tid! Inte kan du vara lat? ;) Du pratar om henne som hellre äter en en månad gammal, överisad matlåda med för torrt ris hellre än åker ned till affären och skaffar vettig mat. Med henne som låter skåpdörrarna i köket stå öppna för att slippa öppna dem när hon behöver något. Med henne som diskar en gång i veckan. Om inte jag hade haft något att göra skulle jag vara av det slaget som måste sågas ut och forslas bort med truck på grund av tyngden.

...men om du inte tror att jag kan vara lat så gör det inget.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm, är det för sent att ta tillbaka kommentaren? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback