Välkommen

Jaha. Nu är det på tiden. I två månader har ni fått vänta på ett nytt, intelligent inlägg från Amandien. Sara kommer bli överraskad när hon tittar in nästa gång. Mitt tålmodiga fan.

Vad är anledningen till att inget skrivits? Tyvärr är det så att jag är sorgligt lat. Mer preciserat innebär detta att jag gärna velat skriva men inte orkat eftersom jag inte orkat kämpa fram några ord. Jag hade en del att göra efter jul och nyår. Dessutom har jag hittat en som är väldigt bra att ta upp min tid. Han heter världens starkaste och är precis vad han heter. Ungefär iallafall.

I förmiddags när jag var ute med min skurkhund Harry såg jag att videungen börjar komma fram. Det betyder att det snart är sommar, för våren märker man ju aldrig att den kommit förrän sommarlovet kommit och våren är slut. Men fin var den. Det vet man, för det är den varje år. Då kan man titta på fina träd. Med Sara då såklart.

So long! (...and thanks for all the fish)


Kommentarer
Postat av: Anna

men så ska du inte skriva! Det är ju självklart så att skolan har tagit upp all din tid! Inte kan du vara lat? ;)

Postat av: sara

Idag öser det ner snöblandat regn, men det gör inget för Amanda har bloggat!

2009-03-08 @ 09:58:03
Postat av: sophan

oh :D

jag tänkte faktiskt på din blogg idag, men jag kom inte ihåg vad den hette, kom bara och tänka på din gamla blogg (amansa någonting..)



för övrigt, fika snart? jag vill gå till de där leilas o äta värsta bakelsen.



PUSSPÅDIG

2009-03-09 @ 19:47:58
URL: http://mischmascher.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback