Angående penisar och självförtroende

Jag har just sett ett program på kanal fem, jag vet inte varför jag tittade på det, jag brukar ju knappt titta på tv över huvud taget, men nu gjorde jag hur som helst det. Mamma och jag satt och zappade.

Iallafall: killar ute i Sverige, om ni har komplex för er membrum vitale: operera er inte - det är äckligt och ni är säkert så fina som ni är. Jag såg på en man i det programmet med en penis han hade opererat till och från under, jag tror det var sex år. Fy farao. Alltså, själva... eller ja.. Säg såhär: man såg inte skillnad på vad som var vilket av de två komponenterna i hans könsorgan om man bortsåg från vad som var överst och vad som var underst. Det var ett monster, det var ungefär samma strolek som på en... tja, omkretsen var väl lite mindre än en cd-skiva. Usch. Den var som en konvex tallrik ovanifrån.

Jag måste jobba på att förtränga det där.

Kommentarer
Postat av: Skägg

No need to worry... eller vad säger man? Vik hädan kroppsförstörare!

Postat av: Amansa

Jo, jag blev riktigt rädd där. I och för sig är det läskigt med all kroppsförändring genom operationer. ...som hon med världens största bröst. ..eller Michael Jacksons näsa. ...eller hon modedamen, Versace eller någon.

Usch...

2007-05-16 @ 08:27:45
URL: http://amandien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback